Avatar billede thaone Nybegynder
23. januar 2007 - 02:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Log over computeren

For en del år siden, havde jeg et program på min computer, som loggede alt hvad jeg foretog mig. Dvs. hvis jeg skrev noget, eller hvis jeg kiggede i nogle mapper, åbnede nogle filer o.l, så blev det hele logget i en tekstfil, som kun jeg vidste hvor var.

Jeg har bare det problem, at jeg ikke kan huske hvad programmet hedder - men tænkte at en ekspert derude sikkert kan hjælpe mig. Det skal lige siges, at man skal kunne gøre programmet usynligt, så andre personer som bruger computeren, ikke har nogen idé om at programmet er installeret.

Hvor henne kan man finde sådan et program?
Avatar billede halifax Nybegynder
23. januar 2007 - 06:16 #1
Du tænker sikkert på et eller andet keylogger program. De kan bruges til en masse skidt, hvis de bruges med ondt forsæt over for andre (så lad være med det), men til eget brug tror jeg ikke der er noget forkert ved at prøve dem. Derfor tror jeg heller ikke der er noget forkert i at give di et svar (vil nødigt gøre noget forkert herinde).

Søg med Gogle efter keylogger, eller kik her
http://searchportal.information.com/?epl=01540015UVsPWVALXVUMVV8QSBwRUhNRS0UGQ14EFhtWV1USUDpcUF8KCVcBAkdbFTxKBAhYXAFARAZURQIJakVXSwlBCkVBDllLOl5VCF49D1kLAloPU0BDBkZDPhNbQFUFAARLAwdES1wEQVcJbxYaSABbXwhaDQ&query=Key%20Logger
Avatar billede halifax Nybegynder
23. januar 2007 - 06:21 #2
Til eget brug har jeg prøvet Invisible Keylogger (er enebruger af min pc) og det virkede faktisk udmærket
http://www.invisiblekeylogger.com/
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. januar 2007 - 10:26 #3
Jeg vil gerne på det kraftigste advare imod at installere keyloggers. For det første er der rigtig mange af dem, der er inficeret med skidt. Og for det andet, er det så vidt jeg ved ikke lovligt at overvåge nogen, uden at oplyse dem herom.
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. januar 2007 - 10:27 #4
...og for det tredje mener jeg heller ikke det er særlig sympatisk at overvåge folk på denne måde.
27. januar 2007 - 21:02 #6
???