Avatar billede erikmailand Nybegynder
22. januar 2007 - 18:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp til opretning af hjemmeside, program og udbyder??

Hej, jeg skal ha oprettet en hjemmeside til min far.
det skal være en erhvervs hjemmeside
hjemmesiden skal indeholde en del billeder og tekst.

hvilke udbyder vil i anbefale?

og hvilket program skal jeg bruge??
har ikke prøvet at lave en hjemmeside før, så jeg er nybegynder på det punkt, men plejer at være lærenem :-)

har læst lidt her inde, og fundet frem til følgende 2 programmer:
dreamweaver & FrontPage

er det nogen i stadig vil anbefale for en nybegynder??
Avatar billede is Nybegynder
22. januar 2007 - 19:45 #1
FrontPage er nem, et lille tip: sæt alt jeg mener alt ind i tabeller.
Opret en side indsæt en tabel og fyld på.
Bangwebhosting kører på nogle serbere som ikke er belastet til bristepunktet.
http://www.bang-webhosting.dk/
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 19:47 #2
Frontpage er nok det nemmeste at starte med, men får du først prøvet dreamweaver går du aldrig tilbage :)
Avatar billede morten222 Nybegynder
22. januar 2007 - 19:50 #3
www.one.com kan jeg kun anbefale. Det er rimeligt billigt og de har ingen nedtid. Har selv 2 sider ved dem. Med hensyn til selve siden, vil jeg anbefale dig at kigge på noget CMS (Søg på google for at finde mere om cms). Jeg bruger selv www.joomla.dk og www.nuke-evolution.com. CMS systemer er nemme at installere og vedligeholde.
Avatar billede erikmailand Nybegynder
22. januar 2007 - 20:18 #4
ang url adressen til hjemmesiden, måtte det self også være meget enkelt da det jo er en erhverv side. noget med www."butikkens navn". dk
Avatar billede erikmailand Nybegynder
22. januar 2007 - 20:34 #5
og lige for at være sikker ang fremgangsmåden..

1: er vel at finde den udbyder jeg nu vil bruge, og få købt en adresse

2: lave en side og uploade den

_______________________

hvad med regler, der er vel ikke noget specielt man skal være opnærksom på der.

men både http://www.bang-webhosting.dk/ og www.one.com ser gode ud
Avatar billede it-dk Nybegynder
22. januar 2007 - 22:12 #6
Jeg kan anbefale www.intergate.dk (i den billigere ende) samt www.unitspeed.dk (lidt dyre ende). Jeg bruge dem begge selv til mine domæner og jeg er yderst tilfreds med disse 2 udbydere.
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
18. februar 2007 - 13:51 #7
Jeg vil også anbefale www.joomla.dk og www.one.com
Avatar billede erikmailand Nybegynder
01. marts 2007 - 19:03 #8
lukker spørgsmål, tak for hjælpen