Avatar billede bjs Nybegynder
22. januar 2007 - 17:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tilgå en gammel brugers post

Hej!

Jeg har en tidligere bruger som ikke har brugt sin exchangekonto i lang tid (et lille års tid). Brugeren har været disabled og nu skal jeg ind og kigge efter nogle gamle mails.
Jeg har brugeren liggende på min gamle exchange-server (exchange 2000), men jeg kan ikke få adgang til postkassen.
Jeg har prøvet enable brugeren, med reset password (og så brugt en Outlook-klient), men intet hjælper.
Jeg har hørt noget om at en konto kan blive lukket efter noget tid. Kan man tilgå den alligevel?? og HVORDAN??
Avatar billede strych9 Praktikant
22. januar 2007 - 17:34 #1
Har brugeren været helt slettet og er siden hen genoprettet? I så fald har han fået et nyt SID nummer som ikke passer med den der står i mailbox.
Hvis du slår op i AD users and computers, har han så de der Exchange tabs som der nu skal være?
Avatar billede strych9 Praktikant
22. januar 2007 - 17:36 #2
Avatar billede robotten Praktikant
23. januar 2007 - 11:52 #3
Kopier den lokale .pst fil ud fra serveren, og tilføj den i din lokale Outlook via:
Filer -> Åbn outlook datafil -> klik på .pst filen

Den åbnes nu som nye mapper i din Outlook. Når du er færdig, højreklikker du på "Postkasse - Brugernavn" og vælger luk.
Avatar billede bjs Nybegynder
23. januar 2007 - 12:16 #4
Tak Strych9, den artikkel hjalp!
Avatar billede strych9 Praktikant
23. januar 2007 - 13:04 #5
Glimrende. Jeg lægger et svar så =)
Avatar billede robotten Praktikant
29. januar 2007 - 11:06 #6
Lukke?
Avatar billede robotten Praktikant
04. februar 2007 - 19:20 #7
HEP!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:27 #8