Avatar billede mjoan Nybegynder
22. januar 2007 - 16:35 Der er 4 kommentarer

fejl i explorer 7 , kan ikke se munuen på min egen hjemmeside.

X Hej
jeg er lidt i tvivl hver dette spørgsmål hører under? men prøver jeg lykken her.
Jeg kører med Wnndows XP home edition.
Efter at jeg har opdateret til Internet Explorer 7,0 kan jeg ikke længere se
menuen i min egen hjemmeside. Jeg har også kikket på de hjemmesider der har
samme menu, og kan jeg heller ikke se deres menuer. Er der nogen som ved
hvad jeg kan gøre for at kunne se min menu igen?
min hjemmeside er her:
http://www.morgunstralan.dk
Kh Joan
Avatar billede roenving Novice
22. januar 2007 - 16:48 #1
Hvis udsagnet fra det andet spørgsmål holder skal du bare ændre i browser-check-funktionen:

<script language="JavaScript" type="text/javascript">

function lib_bwcheck(){ //Browsercheck (needed)
    this.ver=navigator.appVersion
    this.agent=navigator.userAgent
    this.dom=document.getElementById?1:0
    this.opera5=this.agent.indexOf("Opera 5")>-1
    this.ie5=(this.ver.indexOf("MSIE 5")>-1 && this.dom && !this.opera5)?1:0;
<script language="JavaScript" type="text/javascript">

function lib_bwcheck(){ //Browsercheck (needed)
    this.ver=navigator.appVersion
    this.agent=navigator.userAgent
    this.dom=document.getElementById?1:0
    this.opera5=this.agent.indexOf("Opera 5")>-1
    this.ie5=(this.ver.indexOf("MSIE 5")>-1 && this.dom && !this.opera5)?1:0;
    this.ie6=(this.ver.indexOf("MSIE 6")>-1 && this.dom && !this.opera5)?1:0;
    this.ie7=(this.ver.indexOf("MSIE 7")>-1 && this.dom && !this.opera5)?1:0;
    this.ie4=(document.all && !this.dom && !this.opera5)?1:0;
    this.ie=this.ie4||this.ie5||this.ie6
    this.mac=this.agent.indexOf("Mac")>-1
    this.ns6=(this.dom && parseInt(this.ver) >= 5) ?1:0;
    this.ns4=(document.layers && !this.dom)?1:0;
    this.bw=(this.ie7 || this.ie6 || this.ie5 || this.ie4 || this.ns4 || this.ns6 || this.opera5)
    return this
}
var bw=new lib_bwcheck()
Avatar billede roenving Novice
22. januar 2007 - 16:49 #2
Jeg fik lige fordoblet noget kode, se bort fra det, der står før den anden <script ... -linje !-)
Avatar billede mjoan Nybegynder
22. januar 2007 - 17:15 #3
Jeg takker, nu kan jeg se det hele igen
Kh Joan
Avatar billede roenving Novice
22. januar 2007 - 17:34 #4
Velbekomme '-)