Avatar billede kjaersgaard Praktikant
22. januar 2007 - 13:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløst netkort i bærbar.

Hej med jer.

Jeg har lige sat et trådløst netkort i en bærbar.
Er der nogen der ved hvordan man får IE til selv at finde forbindelsen ? Kortets software finder godt nok routeren og forbindelsen, men jeg skal bede programmet til netkortet om at anvende windows netværksforbindelse hver gang, for at komme på nettet med IE. Netkortet er et Linksys.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 13:28 #1
Åben Internet Explorer
Vælg Funktioner->Internet Indstillinger
Der er et faneblad der vist nok hedder Forbindelse hvor du kan vælge hvad den skal bruge
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
18. februar 2007 - 12:37 #2
Hov det havde jeg ski glemt - sorry.
Jeg afinstallerede softwaren til netkortet, så blev windows tvunget til selv at installere det. Det virker fint.
Men tak alligevel mcgoat.