Avatar billede mulkurul Nybegynder
22. januar 2007 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Keyboard Fn tast - misfungerer

Jeg har en på laptop Acer TravelMate 4650.

På dets keyboard er der nederst til venstre lige ved siden af Control tasten en Fn-tast.
Det lader til at den er aktiveret, idet når jeg benytter keyboardet, så får jeg ikke de bogstaver frem jeg trykker på, men istedet det tegn/bogstav/symbol der også er på tasten i højre side. (dobbelt tegn taster)

Har jeg på en eller anden måde aktiveret denne Fn tast? Jeg kan ihvertfald ikke finde ud af at deaktivere den igen.
Hvis jeg holder Fn-tasten nede, får jeg de korrekte tegn frem, men det er jo ikke særligt hensigtsmæssigt.

mvh
Michael Christoffersen
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
22. januar 2007 - 11:11 #1
Er ikke sikker, men på min er der sådan en knap oppe ved Scrool Lock og Pause, hvor man kan trykke hvis den skal i dockingstation.. og hvis du holder FN inde og trykker på en af dem deroppe så vil det løse sig..
Men er ikke sikker.. kun en idé
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. januar 2007 - 11:43 #2
du har måske aktiveret "regnemaskinen"..? (Fn+F11)
se under -brug af tastatur- i manualen,.-> ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/TravelMate_4100_4600/manuals/tm4100_4600-da.pdf
Avatar billede mulkurul Nybegynder
22. januar 2007 - 11:54 #3
Arrrrgh. Du er dæleme for god bartfreak. Takker og bukker mange gange!! :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. januar 2007 - 11:56 #4
tak selv..O)