Avatar billede cashdk Nybegynder
21. januar 2007 - 00:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

cpu´en bruger 100% hvergang jeg afspiller media filer

jeg formaterede min harrdisk igår og nu fryser min com hver gang jeg prøver at afspille film eller ting fra nettet, jeg kan heller ikke starte warcraft 3 frozen throne. Dog virker day off defeat ( steam half-life).

Jeg har opdataret mit geforce 6200 og opdateret mit lyd kort samt installeret k-lite codec pack, så problemet burde jo værre løst...

Nogle der kan hjælpe ???
Avatar billede hcma Novice
21. januar 2007 - 00:26 #1
Avatar billede cashdk Nybegynder
21. januar 2007 - 00:31 #2
Hey tak for svaret... hvordan fjerner jeg så denne fil :

The ultimate solution

To correct the misbehavior in Windows XP, remove the following registry key.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32"

???
Avatar billede gnuhest Nybegynder
21. januar 2007 - 00:40 #3
Gå ind i start / kør ( Skriv regedit /ok
Derefter går du ind i HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Classes \ CLSID \

og finder mappen/filen {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32"
derefter deaktivere du filen.. ;D
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2007 - 09:32 #4
Går udfra, at spørger har prøvet ovenstående, da der er forespurgt her:
http://www.eksperten.dk/spm/756269
Avatar billede cashdk Nybegynder
21. januar 2007 - 15:03 #5
Hej igen

Første gang virkede den igen efter at havde fjernet filen, så installerede jeg de nyeste drivers fra nvidia og så fuckede det hele igen.. derefter formaterede jeg det hele igen og havde igen det samme problem efter at havde installerer drivers fra nvidia siden... Nu har jeg afinstalleret dem og istedet installeret drivers fra den medfølgende cd til grafik kortet og nu virker det hele, så man skal åbenbart holde sig langt væk nvidias side og istedet bare ta de drivers der følger med på cd´en, men jeg takker mange gange for hjælpen og for at jeg stadig har en computer istedet for i skraldepsanden :)
Avatar billede cashdk Nybegynder
21. januar 2007 - 15:04 #6
hvordan giver jeg point?
Avatar billede hcma Novice
21. januar 2007 - 17:37 #7
du beder den eller dem som har hjulpet dig om at lægge et svar.  Hvis du ikke synes nogle har fortjent point, lægger du selv et svar og accepterer det så efterfølgende.
Avatar billede cashdk Nybegynder
22. januar 2007 - 13:23 #8
Ok men så må Hcma gerne ligge et svar
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2007 - 13:25 #9
svar  :o)    for at acceptere mit svar, skal du hoppe helt ned til venstre, marker mit navn og så trykke på accepter.