Avatar billede agerled Nybegynder
19. januar 2007 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Masterpage og flash

Hej

Jeg har et problem med at få min flashfil til at kører på min masterpage (virker heller ikke på mine contentpages) - jeg ved at flash filen virker når jeg kører det lokalt eller på andre webservere på rene html-sider.

Flashfilen henter data fra et XML-document.

Der ser ud til at flashfilen bliver loadet, men den starter ikke.

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"
width="970" height="122" id="MyMovieName">
<param name="movie" value="img/images/menu2a.swf"/>
<param name="quality" value="high"/>
<param name="wmode" value="transparent"/>
<embed src="img/images/menu2a.swf" quality="high" wmode="transparent" width="970"  height="122"
name="MyMovieName" align="" type="application/x-shockwave-flash"
pluginspace="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"/>
</embed>
</object>

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede keysersoze Guru
19. januar 2007 - 17:44 #1
hvad mener du med "ser ud til"? mest nærliggende er at henvisningen til flash'en er forkert, men det kan selvfølgelig ikke være tilfældet hvis du mener filen bliver loadet.

Tror det er lettest hvis du henviser til et sted hvor vi kan se det - for om du kører det på en html-side eller en masterpage gør ingen forskel.
Avatar billede agerled Nybegynder
20. januar 2007 - 08:56 #2
Jeg kan desværre ikke henvise til siden endnu.
Avatar billede keysersoze Guru
21. januar 2007 - 17:53 #3
så er det desværre lidt svært for mig at komme med mere - kan kun sige, at flash på masterpages ikke er et problem :)
Avatar billede agerled Nybegynder
22. januar 2007 - 10:30 #4
ok. ellers tak - jeg lukker.