Avatar billede cykel123 Nybegynder
18. januar 2007 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webserver, WebHotel

Hej

Jeg er igang med at lave en hjemmeside til visning af fotos. Jeg har brug for extensions til bla sikkerhed (.ht access) og billed redigering...bla til EXIF info og backup af database

Prisen på webhotel skal max være 50 kr/mdr

Mit spørgsmål er om du kennder et webhotel som tilbyder følgende:

*****************

LAMP: Linus, Apache, MySql, PHP/PERL/Python

Mysql:
Er det muligt for brugeren at udføre "MySQLDump"

UNIX:
Er det muligt at udføre "command line scripting", Cron batch job

Apache 1.3

Er Apache installeret som et apache module og ikke CGI variant

Er apache setting AllowOverride sat til Options or ALL

Er "PHP safemode" disabled

SSH access til serveren

Liste over PHP extensions. Vil disse extensions forblive ved opgradering

Liste over XSLT extension

PEAR
Avatar billede freeagent Nybegynder
05. februar 2007 - 23:45 #1
store krav til shared webhosting og en relativt lav pris.

jeg er ikke sikker på at du kan finde en webhost der kan honorere alle dine krav.

for eksempel er det meget få shared hosts der har PEAR
komponenter, og vedligeholder dem. det vil dog nok også vise sig at kunne blive et kompabilitets problem hen ad vejen, det er bedre at du selv smider de PEAR pakker på du skal bruge, og manuelt opgraderer dem selv.

men, check http://www.servage.net

du kan manipulere med en del Apache/PHP settings via .htaccess. og de har sikkert en phpinfo() så du kan se hvad de tilbyder.

jeg har haft websites hostet på mange forskellige webhosts de sidste 11-12 år. og jeg tvivler på at der findes en eneste rigtigt god webhost. de er allesammen mere eller mindre dårligt. men, jeg har haft 5-10 sites kørende hos Servage det seneste årstid, og er rimeligt tilfreds, de ligger klart i den bedre halvdel..
Avatar billede cykel123 Nybegynder
12. februar 2007 - 10:37 #2
Tak for dit svar :-)