Avatar billede skuney Nybegynder
17. januar 2007 - 18:37 Der er 6 kommentarer

Trådløs Begrænset eller ingen forbindelse

Hejsa..

jeg har netop købt en brugt bærbar computer!! og vil have den på nettet sammen med de 2 andre computere jeg har 1 stationær, og 1 bærbar; bærbaren er koblet på det trådløse, men ikke den stationære!!

men når jeg så prøve at forbinde med min nye brugte bærbare, så finder den fint nætværket, og når jeg så tilkobler mig, siger den bare begrænset eller ingen forbindelse..?? hvad kan der være galt!?

jeg ahar prøvet:
genstarte computer + router
fjerne spyware
genindstalere netværkskortet
og sikkert mere, mne kan ikke lige huske det!!
Avatar billede ierikk Nybegynder
17. januar 2007 - 18:53 #1
hvilket styresystem
har du fået en IP adr
Avatar billede skuney Nybegynder
17. januar 2007 - 19:03 #2
jeg har win xp..

hvor ser man om man har fået ip?
Avatar billede skuney Nybegynder
17. januar 2007 - 19:27 #3
men den kan godt komme på nettet, når man putter netstikket i, bare ikke når det er over det trådløse net!?

har en zyxel prestige 600 router og et lucent technologies orinoco 11mbit/s netkort i den bærbare
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. januar 2007 - 20:58 #4
har du indtastet sikkerheden for dit netværk korrekt?
Avatar billede laje3 Nybegynder
17. januar 2007 - 21:06 #5
Lytter lige med.
Avatar billede skuney Nybegynder
17. januar 2007 - 22:49 #6
ja det skulel jeg da mene!! men har ike så meget forstand på det!! men når nu den anden bærbar kan komme på, så undre det mig lidt??