Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
16. januar 2007 - 11:26 Der er 5 kommentarer

World of warcraft + port

Hej..

Er det på nogen måde muligt at skifte hvilken port wow bruger..?
Så vidt som jeg kan huske mener jeg den bruget TCP porten, 3724.
Nogen måde man kan få den til at kører på port 80 som bruges at http / ie eller er jeg helt galt på den? :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
16. januar 2007 - 11:27 #1
Det tror jeg ikke du skal regne med. :)
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
16. januar 2007 - 16:18 #2
Der har været flere spørgsmål om emnet. Der findes nogle programmer som kan wrappe andre porte til port 80, men jeg tror de fleste har opgivet at få det til at virke med wow.
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
24. januar 2007 - 08:56 #3
nheilbuth:
Har du nogen anelse om hvad de programmer hedder? :)
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
24. januar 2007 - 09:05 #4
Det var bla. dette spørgsmål jeg hentydede til:

http://www.eksperten.dk/spm/642642
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
24. januar 2007 - 09:23 #5
"Det kan gøres med programmet Fport og en fport server, således:

på den maskine der skal spilles fra installeres Fport, der piper den port WOW bruger ned til port 80 og sender til en Fport server der er opsat ude på internettet.
På Fport serveren pipes kommunikationen fra port 80 tilbage til den rigtige port og der sendes videre til den rigtige modtager.

Den anden vej gøres det hele omvendt."

Som han siger kræver det en computer uden for netværket. Denne computer kræver vel en ordenlig upload hvis man nu har 2-3 spillere der gerne vil spille via port 80?