Avatar billede spunkyen Nybegynder
15. januar 2007 - 23:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme ind i min efficient se5880 router

Som overskriften lyder kan jeg ikke komme ind i min router. Jeg har tidligere oprettet en tråd i forummet hos spywarefri, men de kunne desværre ikke hjælpe så håber i kan.

Jeg har prøvet at lede efter hjælp flere steder på nettet men desværre uden held. Problemmet ligger konkret i at jeg overhoved ikke kan komme ind eller se min router.
Pt kører der 2 computere på den.
Avatar billede ksoren Nybegynder
16. januar 2007 - 00:05 #1
Er routeren udleveret af TDC? Så er den muligvis låst, og det koster en formue at få TDC til at ændre dens konfiguration
Avatar billede Henry Novice
16. januar 2007 - 00:05 #2
Avatar billede spunkyen Nybegynder
16. januar 2007 - 00:19 #3
Nu har jeg gennemlæst det og kommet frem til at jeg ikke selv kan gøre noget :/..
Det er fandme dårligt lavet.
Avatar billede Henry Novice
16. januar 2007 - 00:22 #4
så må du jo få TDC til at lave det hele for dig
Avatar billede spunkyen Nybegynder
16. januar 2007 - 00:24 #5
Vil det hjælpe at skrifte router ?
Avatar billede Henry Novice
16. januar 2007 - 00:27 #6
ja er modem og router hver for sig, hvis det er bygget sammen så kan du bare sætte en extra router på og sige til TDC at din router skal være DMZ

jeg kører med CC modem/router som peger på min WLAN-router og den er DMZ
Avatar billede spunkyen Nybegynder
16. januar 2007 - 00:32 #7
Modem og router er hver for sig. jeg må lige se hvad jeg kan finde af alternativer til min nuværende router.
Avatar billede Henry Novice
16. januar 2007 - 00:53 #8
hvad skal den kunne ???
Avatar billede spunkyen Nybegynder
16. januar 2007 - 12:27 #9
fordele internettet:P..
er ikke så skarp til det. og så skal jeg selvfølgelig selv kunne åbne porte og sådan
Avatar billede Henry Novice
16. januar 2007 - 18:00 #10
så kan du jo bare købe en hvilken som helst router

jeg har gode erfaringer med www.satech.dk
Avatar billede spunkyen Nybegynder
17. januar 2007 - 14:47 #11
http://www.satech.dk/privat/routere.php?SID=d7fa7048af8baeee62b9&ProductID=64

F.eks sådan en ? det er den eneste router de har derinde
Avatar billede Henry Novice
17. januar 2007 - 19:23 #12
Nej der er også en trådløs model, men ja der er kun en.