Avatar billede carinaenk Nybegynder
15. januar 2007 - 19:17 Der er 8 kommentarer

Min computer er lang tid om at lukke/skifte bruger

Hej!
I har før hjulpet (hurtigt og professionelt).

Jeg har fornylig måttet geninstallere min Windows, fordi min HP-printer har drillet og er blevet af/geninstalleret så mange gange, at der gik kludder i det hele.

Efter, at jeg har geninstalleret Windows, er computeret blevet MEGET længe om at komme med "lukkebilledet".

Hvad er der sket?

Tak for Jeres hurtige og dygtige svar.

Hilsen
Carina
Avatar billede nva Praktikant
15. januar 2007 - 20:53 #1
Hvis du har installeret din printer, så prøv at afinstallere den igen. Det kan sagtens være pga. driveren til din printer.
Avatar billede carinaenk Nybegynder
15. januar 2007 - 21:09 #3
Jeg har prøvet at både af- og geninstallere printeren flere gange. Det virker ikke.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. januar 2007 - 12:59 #4
prøv det program nva linker til. Det kan klart anbefales
Avatar billede carinaenk Nybegynder
18. januar 2007 - 23:42 #5
Hvordan er det lige, at jeg afslutter og giver point?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2007 - 11:28 #6
du beder vedkommende der skal have point om at lægge/skrive et svar

når det er gjort kommer der et felt frem under kommentar/svar indeholdende vedkommendes navn marker det og klik accepter
Avatar billede nva Praktikant
22. januar 2007 - 14:10 #7
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input
Avatar billede carinaenk Nybegynder
24. januar 2007 - 09:42 #8
Den er stadig længe om at lukke....