Avatar billede gzu Nybegynder
15. januar 2007 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Microfon genlyd? :S

Hej eksperter.

Jeg har et problem med min mic. Den udgiver også min input lyd. Det lidt kringlet at forklare, men når jeg f. eks. snakker over skype hører dem jeg snakker med alt det jeg hører, somom jeg havde højtalere til. Men da jeg sidder med et headset på er det mig noget mærkeligt?! :S

Hjælp ønskes!
Avatar billede milter Ekspert
15. januar 2007 - 20:35 #1
Klik på højttalerikonet > Indstillinger > Egenskaber > Afspilning > Afmærk alle felter > Slå "Mikrofon" fra.
Avatar billede milter Ekspert
15. januar 2007 - 20:36 #2
.... og efter "Afmærk alle felter" skulle der have været et "OK".
Avatar billede gzu Nybegynder
16. januar 2007 - 18:21 #3
Hvis du svarer får du point.. :)
Avatar billede milter Ekspert
16. januar 2007 - 18:51 #4
... kommer her :)
Avatar billede gzu Nybegynder
16. januar 2007 - 20:37 #5
Opdagede så at problemet ikke er helt løst. Når jeg spiller, f. eks. CS så kommer det frem igen :S
Vil gerne give nogle af pointene for dit svar men vil også meget gerne have resten løst =)
Avatar billede milter Ekspert
16. januar 2007 - 20:52 #6
Nu har jeg aldrig spillet CS, men er der et sted i "Settings", "Tools", "Options", "Sound device" eller lignende i spillet, som siger noget om indstillinger af lyd eller lydenheder? Prøv at finde et sted, som siger noget om, hvad der skal styre lydinstillinger.

Mange programmer har det med at ville bestemme, hvordan ens computer skal køre. Det betyder tit, at de laver om på indstillinger, man selv har lavet.

Hvis du åbner Kontrolpanel > Lyde og lydenheder > Lydenheder > Klik på rullefeltet i "Afspilning" og "Indspilning" > Har du kun en enhed her, eller...?
Avatar billede gzu Nybegynder
17. januar 2007 - 21:41 #7
Det der er i "audio" instillinger i cs:

Enable EAX Hardware support

Enable A3D Hardware support

!?

Havde checket om den kørte samme lydheder og det gør den.
Avatar billede milter Ekspert
18. januar 2007 - 17:44 #8
Bruger du Skype, når du spiller CS?

Prøv at åbne Skype > Tools > Options > Sound devices > Vælg dit lydkort i alle tre vinduer under "Sound devices" > Fjern checkmærke i "Enable automating sound...." > Save.

Prøv at disable EAX og A3D.