Avatar billede logitech33 Nybegynder
15. januar 2007 - 16:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

formmail onclick

hi exp,
jeg har lavet en formail men mangler lige lidt hjælp til at lave den helt færdige...
har en felt der hedder :
<tr>
        <td>Tlf / Email:</td>
        <td><input type="text" name="address" value="Tlf nr. eller email."></td>
    </tr>

jeg vil gerne have at når folk klikker på tlf nr eller email altså boxen så bliver felten tom .. hvis i forstår hvad jeg mener. er der en der gider at hjælpe mig
Avatar billede shooka Nybegynder
15. januar 2007 - 16:22 #1
Mon ikke spørgsmålet skulle have været i en anden kategori?

Men her evt.:

http://www.eksperten.dk/spm/224976
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. januar 2007 - 16:23 #2
onclick="if(this.value == 'Tlf nr. eller email.') { this.value = ''; }"
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. januar 2007 - 16:24 #3
Det skal selvfølgelig sidde på dit input element og 'Tlf nr. eller email.' skal være samme værdi som value="" attributten på elementet
Avatar billede logitech33 Nybegynder
15. januar 2007 - 16:26 #4
<tr>
        <td>Tlf / Email:</td>
        <td><input type="text" name="address" value="Tlf nr. eller email."></td>
    </tr>
phliplip, jeg er ikke så skarp til det her, kan du ikke prøve at give en eksemple med overstående
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. januar 2007 - 16:29 #5
<tr>
        <td>Tlf / Email:</td>
        <td><input type="text" name="address" value="Tlf nr. eller email." onclick="if(this.value == 'Tlf nr. eller email.') { this.value = ''; }"></td>
    </tr>
Avatar billede logitech33 Nybegynder
15. januar 2007 - 16:31 #6
perfekt. så virker den :D
Avatar billede logitech33 Nybegynder
15. januar 2007 - 16:31 #7
tak