Avatar billede ohs Nybegynder
15. januar 2007 - 14:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til kode for værktøjslinje.

Jeg søger hjælp til kode for værktøjslinje, vedr. redigering af tekstfelt for cms program.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
15. januar 2007 - 14:44 #1
Har du kigget på tinyMCE eller FCKeditor ?
lidt links:
http://tinymce.moxiecode.com/
http://www.fckeditor.net/ <- ser ud til at den er nede lige i skrivende stund
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. januar 2007 - 15:52 #2
Jeg kan anbefale FCKeditor!
Avatar billede shooka Nybegynder
15. januar 2007 - 16:05 #3
Jeg kan anbefale tinyMCE :)
Avatar billede ohs Nybegynder
15. januar 2007 - 22:39 #4
sw_red_6: http://tinymce.moxiecode.com/ hvad er prisen for denne ?
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. januar 2007 - 22:39 #5
Shooka: Du gas'er !-)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
16. januar 2007 - 08:42 #6
ohs: som der står på hjemmesiden er tinyMCE opensource, så den er gratis. Der er nogle plugins som man skal betale for, bl.a. opload af billeder
Avatar billede ohs Nybegynder
16. januar 2007 - 09:09 #7
sw_red_6: ok, den som jeg gerne vil bruge er example 02 : Advanced Theme Full hvor jeg selv kan indsætte dette stykke værktøj i mit cms program. Hvilken fil skal jeg downloade for denne.
Avatar billede ohs Nybegynder
16. januar 2007 - 11:27 #8
Jeg lukker lige dette spørgsmål da denne ikke er korrekt formuleret hvad mit problem er. Nyt og bedre formuleret spørgsmål vil derefter blive oprettet.
Avatar billede ohs Nybegynder
16. januar 2007 - 11:27 #9
-