Avatar billede tosssen Nybegynder
14. januar 2007 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tool til generering af xml editor

Hej,

Er der nogen der kender til et værktøj, som givet et xml schema kan generere en grafisk editor til at indtaste xml-data som passer til det givne schema.
Jeg har en masse data jeg skal have indtastet, men de folk som skal hjælpe mig med at indtaste data kan ikke finde ud af at skrive xml, så en automatisk genereret editor ud fra mit schema ville være helt i top :D
Avatar billede arne_v Ekspert
14. januar 2007 - 18:41 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
14. januar 2007 - 18:42 #2
Google findre bl.a.:

JaxFront http://www.jaxfront.org/pages/ (som altså er i Java)
Avatar billede tosssen Nybegynder
14. januar 2007 - 18:53 #3
Yes, det er lige præcis hvad jeg leder efter. Det nedsætter jo kraftigt udviklingstiden på mit projekt at jeg ikke skal lave dataeditoren selv. Nu kan jeg koncentrere mig om databehandlinden i stedet :)
Jeg prøver lige værktøjet og hvis det kører, så har du 60 points i hus
Avatar billede tosssen Nybegynder
15. januar 2007 - 18:06 #4
Det virker kanongodt og er heldigvis gratis at bruge på mit ikke-kommercielle projekt :) Smid et svar for points
Avatar billede arne_v Ekspert
15. januar 2007 - 18:09 #5
kommer her