Avatar billede muldwarp Nybegynder
13. januar 2007 - 16:31 Der er 5 kommentarer

Uoriginal patroner til Canon PIXMA IP4300 Med CHIP

Nogle der har prøvet med uoriginale patroner i sin canon PIXMA IP4300 printer, det med at man skal flytte den lille chip fra den originale patron til den uoriginale patron, Kan det lade sig gøre og hvordan, min printeren blinker bare og indiker at der ikke er bere blæk, sekv om at der sidder en ny uoriginal patron med den den chip fra den originale ??
Avatar billede coderdk Praktikant
13. januar 2007 - 18:13 #1
Læste du vejledningen der fulgte med? (Der fulgte vel en med) - Det jeg har læst er at man skal flytte chippen over FØR den løber tør for blæk, resten ved jeg desværre ikke noget om...
Avatar billede lauris Nybegynder
11. februar 2007 - 13:16 #2
Flyt chippen over på de nye uorginale, placer blækpatronerne i de rigtige holder og lad printeren arbejde indtil en melder fejl, sluk derefter printeren.
Når du så tænder den igen skulle det virke.
Har lige selv skiftet mine på en Canon MP500... men der findes åbenbart ikke nogen måder hvorpå man kan resette chippen...Øvv derfor må man selv holde øje med hvornår de løber tørre for blæk.
Avatar billede muldwarp Nybegynder
11. februar 2007 - 13:24 #3
tak
Avatar billede lauris Nybegynder
11. februar 2007 - 13:29 #4
Har du prøvet at kigge under printer egenskaber om der skulle være en reset mulighed?
Avatar billede muldwarp Nybegynder
11. februar 2007 - 13:39 #5
kan ikke lige se nogle steder at der skulle være en reset fubktion men jeg må se når jeg skal have nye patroner i