Avatar billede jbb007 Nybegynder
13. januar 2007 - 00:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Program hævder at mangle Macromedia Flash for at køre

Hej

Har købt et Sony minidv videokamera:
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=DCR-HC23E&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=SDH+MiniDV

Jeg har installeret den medfølgende software (picture package 1.5.1), men når jeg efterfølgende vil starte programmet, får jeg denne alert-box:
"SonyPotl (som er title)
to run this application, you need to install Macromedia Flash player first."

Problemet er, at det ER gjort - og alt andet flash afspilles fint...

Hvad kan der være galt??

Er helt blank og har prøvet af afinstallere og geninstallere både Sonys software og Acrobat Flash... med samme resultat...

Please help!!!

EVT: nogen der kender et andet program, som jeg kan bruge til at overføre fra kameraet og til HD med ???
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
13. januar 2007 - 01:32 #1
Windows Movie Maker har en import funktion du kan prøve.
Avatar billede trav4u2 Novice
13. januar 2007 - 03:06 #2
Drop Picture Package. Det er åbenbart ikke kompatibelt med Flash Player 8 og 9
Her er en guide til at anvende Movie Maker
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/moviemaker/getstarted/downloadvideo.mspx

Hvis det ikke virker; så prøv med en trial version af Videostudio
http://www.ulead.com/vs/trial.htm
Avatar billede jbb007 Nybegynder
13. januar 2007 - 13:16 #3
Så lykkedes det at finde en update til Sony's bundlede SW, "Picture Package"; http://www.ppackage.com/e/dl_ppk_menu1x.html

Så nu kører det - med flash..

Men læg et svar begge to - så deler vi i porten..
Avatar billede trav4u2 Novice
13. januar 2007 - 13:41 #4
Godt gået!
Jeg springer over points :-)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
13. januar 2007 - 18:14 #5
yes. Men win movie maker er faktisk ikke så ringe endda, til sådan nogle små film mv. hvis du alligevel bliver træt af sony´s eget program.
Avatar billede jbb007 Nybegynder
13. januar 2007 - 19:38 #6
jeg prøver begge...