Avatar billede anders_lun Nybegynder
11. januar 2007 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til design evt penge

Hej alle. Søger et design der passer til mit logo synes det er rigtigt svært pga jeg ingen erfaring har i photoshop mener jeg det hedder.
Mit logo har farven : 232a7b
Har kigget lidt på nettet og ønsker et design til min hjemmeside noget ala denne: www.mariashudpleje.dk/
håber i kan komme med nogen forslag. og den der vinder får en lille sum penge:) såfremt de osse kan hjælpe med at ligge det op på nettet.
Avatar billede jps6kb Novice
11. januar 2007 - 23:53 #1
Kan vi evt. se dit logo?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
12. januar 2007 - 08:30 #2
Hej anders_lun. Hvad skal siden omhandle? Og hvor meget er 'en lille sum penge' ;) ?
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
12. januar 2007 - 17:20 #3
Hej Anders,

vi vil gerne lave en hjemmeside for dig, men for at gøre det bliver vi nød til at have noget mere information om hvad siden skal bruges til. Se eksempelvis dit logo eller noget andet materiale. Og selvfølgelig høre lidt om hvad en lille sum penge er...

Send mig en mail på rasmus.thomsen(at)sr2media.dk, hvis du vil høre mere om hvad vi kan tilbyde dig.

Rasmus Thomsen / http://www.sr2media.dk
Avatar billede flashnoob Nybegynder
12. januar 2007 - 17:37 #4
@rasmusthomsen -> Det er jo det vi lige har skrevet..
Avatar billede anders_lun Nybegynder
13. januar 2007 - 16:19 #5
har ikke noget sted at uploade logoet desværre.. evt kontakt mig på msn. lund2003@stofanet.dk
Avatar billede anders_lun Nybegynder
16. januar 2008 - 09:16 #6
lukket