Avatar billede sgamst Nybegynder
11. januar 2007 - 21:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Programmering af helt site.

Jeg skal have programmeret, og siden vedligeholdt, en mindre nyhedsportal. Der vil dog være forbundet en del programmering i forbindelse med det.

Med hensyn til økonomien kan der være tale om flere forskellige løsninger.
Leveres et færdigt site vil 30.000 ikke være urealistisk.

OPLÆG:
------------------------------------
Nyhedsportal.
nøgleelementer:
Nyheder (eks. opsætning som computerworld, packnews.dk) Medlemmer sender selv nyheder ind. (skal have rettigheder til dette)

Søgning i medlemmer som ønsker femvisning.(alá dgs.dk/firmaer) Fremvisning af medlemmer vises forskelligt alt efter abonnement type.

Bruger login hvor kun valgte nyhedstyper vises.

Bruger skal kunne lave tråde som sendes via email til brugere tilknyttet denne service. Ønskes sådanne tråde besvaret vil der skulle foregå en form for webmastergodkendelse alt efter brugers abonnement type.

Banner styring.

Søgemaskine optimering.
------------------------------------
Ønsker du yderlige oplysninger beder jeg dig skrive i dette forum, da alle skal have mulighed for at læse med.

Jeg kan kontaktes på sg (snalbelA) gpt (dot) dk , eller mobil 2819 9901

Venlig hilsen
Søren Gamst
Avatar billede itechnic Nybegynder
11. januar 2007 - 21:53 #1
Hvad med designet? er det lavet eller er det incl.?

Forresten, det er 30.000 ex. moms ikke?
Avatar billede sgamst Nybegynder
11. januar 2007 - 22:06 #2
Ja det er ex. moms.

ja, der ønskes et komplet site.
Det kan evt. laves i et CMS.
Såfemt f.eks. Joomla skal bruges, skal du kunne programmere komponenter/moduler.
Avatar billede langthjem Nybegynder
11. januar 2007 - 22:10 #3
Hvis ikke det er vigtigt om det er PHP eller, som i mit tilfælde, ASP vil jeg da gerne byde ind på opgaven.
Smid en mail til info[snabela]cimplesite.dk, så laver jeg da lige et tilbud på det.
Avatar billede itechnic Nybegynder
11. januar 2007 - 22:13 #4
Jeg sender dig et tilbud.
Avatar billede lajlev Nybegynder
12. januar 2007 - 00:14 #5
Sender et bud.
Avatar billede areon Nybegynder
12. januar 2007 - 07:25 #6
Tilbud om samarbejde sendt.

mvh Thomas Sørensen
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
12. januar 2007 - 16:33 #7
Vi sender dig et tilbud, men det bliver nok først i starten af næste uge, da jeg gerne vil have vores programmør med ind over.

Håber det er ok, ellers må du endelig sende mig en mail på rasmus.thomsen(at)sr2media.dk, så skal jeg se om jeg kan speede processen op.

Rasmus Thomsen / sr2media.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2007 - 23:38 #8
Hvor langt tid må det tage ?.. :)
Avatar billede sgamst Nybegynder
15. januar 2007 - 08:32 #9
Tiden er ikke den vigtigste parameter. Et bud vil dog være 2-3 mdr.
Avatar billede sgamst Nybegynder
18. januar 2007 - 21:20 #10
Tak for de mange svar.
oplægget er nu lukket.