Avatar billede bonnie1 Nybegynder
11. januar 2007 - 20:14 Der er 2 kommentarer

PowerPoint diasshow

Jeg har lavet et diasshow i PowerPoint med indlagt musik i form af midifiler. Problemet er, at hvis jeg sender det som vedhæftet fil på mail, kommer musikken ikke med. Hvad gør jeg, for at modtageren foruden at se showet også kan høre midimusikken?
Avatar billede overchord Nybegynder
11. januar 2007 - 20:25 #1
Poweroint har en autmatisk nedpakning. Inde i menuen "Files" ligger der et menu-punkt dser hedder "Package for CD", proev at bruge den. Selvom du vil maile det organiseres det hele med denne mulighed, og saa kan du jo altid zippe det hele sammen og sende det i en email bagefter.
Avatar billede ulrina Nybegynder
14. januar 2007 - 07:17 #2
Hvis du vælger Filer -> Gem som... og under Filtype vælger "PowerPoint-diasshow" så burde det virke.