Avatar billede iblarsen Praktikant
11. januar 2007 - 17:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scrolle i et ASP:DataGrid

Hej

Er der nogen som ved om (og måske hvordan) det er muligt i et ASP:DataGrid at "scroll'e" nogle af kolonnerne. Jeg har et DataGrid med 10 kolonner. Jeg vil gerne fast låse de første 3 kolonner - og så kunne "scrolle" vandret på de sidste 7.

Mvh. Ib
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
11. januar 2007 - 18:16 #1
Det er ikke muligt at scrolle i et datagrid.

:-) karsten_larsen
Avatar billede iblarsen Praktikant
13. januar 2007 - 11:18 #2
Ja - men jeg tænkte om der fandtes en work-around.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
13. januar 2007 - 16:29 #3
En måde er at placere det i et panel, som du kan sætte scroll på - med paging og sortering i et datagrid er jo med til at aflive scroll på.

Panal1 har de de første 3 rækker og panel 2 har du de andre rækker i - et datagrid i begge

:-) karsten_larsen
Avatar billede iblarsen Praktikant
13. januar 2007 - 16:31 #4
Enig - det var også den løsning jeg havde før (og også efter). Men jeg håbede bare det kunne gøres kønnere!
Avatar billede iblarsen Praktikant
15. januar 2008 - 07:49 #6
Lukker