Avatar billede troelss Nybegynder
11. januar 2007 - 17:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Thunderbird: Problemer som standard mail program.

Hej I kloge hovedet.

Jeg har for nyelig installeret Mozilla Thunderbird (version 1.5.0.9 (20061207), dansk), men jeg har nogle problemer med det.

Hver gang jeg åbner programmet, spørge det om jeg vil bruge Thunderbird som standard mail program. Jeg har været inde i instillingerne og krydse af og jeg har været inde i kontrolpanel->internetinstillinger og vælge at Thunderbird skal bruge til både mail og RSS.

Hvis jeg bare skulle trykke ja hver gang jeg startede programmet, ville det være til at leve med, men hvis jeg trykker på et mailto:-link i FF kommer der en meddelelse om at noget er gået galt og derefter åbner *59* IE-vinduer.

Det er måske bare en fejlinstallation? Jeg håber I har et bud.
Avatar billede troelss Nybegynder
12. januar 2007 - 23:02 #1
Kan ingen hjælpe?

(Jeg ved godt at man skal være tålmodig, men jeg prøver lige igen...)
Avatar billede troelss Nybegynder
13. januar 2007 - 18:05 #2
Jeg lukker.