Avatar billede schwaner Nybegynder
11. januar 2007 - 14:26 Der er 2 kommentarer

FLV afspiller ikke på nettet.

Hej Eksperter.

Jeg har forsøgt mig med at importere en FLV i en SWF fil og derefter hive SWF'en ind i en HTML side. Det kører fint så længe filerne ligger på min maskine, men når jeg lægger dem op på mit website sker der intet. Man kan markere SWF filen, men der bliver ikke vist noget i elementet. Det er blot tomt. Er der nogen af jer der har en ide om hvad der sker? Filerne ligger i den samme struktur (mapper og folder) som de ligger på min egen maskine.
Avatar billede kochen Nybegynder
11. januar 2007 - 23:16 #1
Om end usansyneligt så kan det være at din webserver ikke har FLV filer sat op i sin MIME-type. Det vil dog være noget oldnordisk hvis dette er sandt, men det skal du snakke med din udbyder om!
Avatar billede _k Nybegynder
12. januar 2007 - 12:32 #2
Det kan også handle om case sensitivity? Den fil du kalder fra Flash skal hedde præcis det samme som den fil du kalder. "minfil" og "Minfil" er altså ikke det samme (afhænger også af serverens instilling, men er det en Apache, er case sensitivity pr. default slået til)