Avatar billede kotler Nybegynder
11. januar 2007 - 13:21 Der er 3 kommentarer

Udsendelse af nyhedsbrev(.net)

Hej,
Skal have sendt et nyhedsbrev ud til omkring 1.500 modtagere, (hvilket gerne skulle vokse til omkring 10.000 modtagere over det næste års tid) og er derfor på jagt efter et billigt nyhedsbrevssystem. Systemet skal kunne håndtere:
- Bounces
- Afmeldinger
- Statistik over åbnede e-mails
- Statistik over kliks fra e-mail.
Nogen der har kendskab til et billigt og effektivt system?
Avatar billede doodoo Novice
11. januar 2007 - 13:43 #1
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. januar 2007 - 13:46 #2
jeg havde engang en gratis bruger her
http://www.mailinglist.dk
og det virkede helt fint, men ved ikke om det kan det du søger. Du kan oprette en betalingsbruger og få flere muligheder, men jeg kender ikke lige priserne herpå
Avatar billede kotler Nybegynder
17. januar 2007 - 16:04 #3
Hej
Tak for svarerne. Efter test ser ingen af de nævnte systemer desværre ud til at klare vores krav lige her og nu :-(
Hvis der er flere ideer, hører jeg dem meget gerne..