Avatar billede magger Novice
11. januar 2007 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

PDF og Word?

Er der nogen, der ved, om man i en pdf-fil kan redigere (altså formatere tekst, indsætte billeder, slette osv.) ligesom i en Word-fil? Og skal der i så fald et bestemt program til?

Hvis ikke jeg kan det, kan jeg så lave min pdf om til en Word-fil? Så vidt jeg kan se, kan jeg kun lave en Word-fil til en pdf...

PF tak :-)

/magger
Avatar billede doodoo Novice
11. januar 2007 - 13:25 #1
Det kan du godt ja - med Adobe Acrobat Professionel
dog er det lidt tricky, men det kan lade sig gøre :)

Kenneth
11. januar 2007 - 13:26 #2
Pdf er et output-format, og det har aldrig været meningen med formatet, at der skal kunne redigeres i filerne. Der er dog meget begrænsede muligheder herfor.

Der findes en del programmer der kan konvertere fra pdf til doc-format (Word), f.eks.:
http://www.softpile.com/Business/Applications/Review_32727_index.html
Avatar billede oldenborg Nybegynder
11. januar 2007 - 13:26 #3
Du kan redigere i en pdf, hvis du køber Acrobat Professional. En anden og billigere mulighed ville være at købe Able2extract --> http://www.investintech.com/able2extract.html
Avatar billede magger Novice
11. januar 2007 - 13:36 #4
Tusind tak for lynhurtigt svar! :-)

Erikjuul, vil du lægge et svar også?
11. januar 2007 - 14:39 #5
OK!