Avatar billede lund_dk Praktikant
11. januar 2007 - 11:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelse af firma website

www.selek.com/2007

Vælg den danske version, da norsk og svensk ikke er oversat.

Alle kommentar modtages :D
Avatar billede mcgoat Nybegynder
11. januar 2007 - 11:11 #1
Siden kan ikke vises
Avatar billede langthjem Nybegynder
11. januar 2007 - 11:12 #2
Resultat når man vælger Danmark:

Active Server Pages error 'ASP 0130'

Invalid File attribute

/2007/DK/Default.asp, line 3

File attribute '/2007/default.asp' cannot start with forward slash or back slash.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
11. januar 2007 - 11:14 #3
Active Server Pages error 'ASP 0131'

Disallowed Parent Path

/2007/DK/Default.asp, line 7

The Include file '../default.asp' cannot contain '..' to indicate the parent directory.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
11. januar 2007 - 11:15 #4
Der opstod en intern HTTP 500-serverfejl :/
Avatar billede mcgoat Nybegynder
11. januar 2007 - 11:18 #5
Når man klikker oppe i søgefejltet "Indtast søgeord..", så ville jeg nok foretrække at den automatisk rydder feltet, så man ikke selv skal markere det og slette
Avatar billede lund_dk Praktikant
11. januar 2007 - 11:23 #6
mcgoat> Den BURDE gøre det.. men kigger jeg på hvorfor den ikke lige vil

Skal lige beklage sitet ikke var tilgængelig lige før, men er den nu:D
Avatar billede langthjem Nybegynder
11. januar 2007 - 11:25 #7
Jeg kan godt li' dit design, det er dejligt enkelt, og indholdet er overskueligt.
Din navigation er efter min mening intuitiv, og jeg var på intet tidspunkt i tvivl om hvor jeg skulle klikke for at komme til et givent område. Derudover blev jeg meget hurtigt opmærksom på knappen til shoppen, hvilket er en god ting da jeg ikke vidste at der var en shop på forhånd.
Avatar billede lund_dk Praktikant
11. januar 2007 - 11:26 #8
Skal lige sige der er et par funtioner med søgninger og menupunkter som endnu ikke er helt udviklet.
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
11. januar 2007 - 20:24 #9
Mangler imgs til alt på webshoppen..

Hoved siden, enkelt og overskueligt.
plus det kan værer på skærmen uden scroll, plus i min bog.
Avatar billede lund_dk Praktikant
11. januar 2007 - 20:29 #10
"Mangler imgs til alt på webshoppen.."
Kan du uddybe hvad du mener med det?
Avatar billede kochen Nybegynder
11. januar 2007 - 23:28 #11
kan det passe at jeg har set det design et par gange før?? har i lavet flere versioner af det samme overordnet layout eller er det fra noget andet?
Avatar billede lund_dk Praktikant
12. januar 2007 - 08:07 #12
kochen > Jeg har haft det og vende her på eksperten en gang tidligere, så nok dfra du har set det.
Avatar billede lund_dk Praktikant
23. januar 2007 - 18:57 #13
Tak for feedback..

SMid svar
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
28. januar 2007 - 19:46 #14
stadigvæk ingen billeder når jeg klikker på webshop delen
over til venstre.. kun de img tags som viser billedet mangler.
Avatar billede lund_dk Praktikant
29. januar 2007 - 19:14 #15
lukker igen
Avatar billede lund_dk Praktikant
29. januar 2007 - 19:14 #16
luk så