Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
10. januar 2007 - 20:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Exchange Client wannerbe

hej.
jeg mangler en mail client til pop3 mails hvor det er mulig at hente mine mail og orgineser dem i mapper, og hvis jeg så logger på fra min bærebar i stadet så får jeg automatiske samme orden. nogen der kender til sådan et program ?
jeg har ikke mulighed for at sætte den exchange server op hjemme... og gider ikke webmail
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. januar 2007 - 20:33 #1
kan du ikke med POP3, men med imap kan du, det kræver dog stadig en server der står centralt, mend et behøver ikke være en exchange andre kan sagtens klare det også.
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
10. januar 2007 - 20:44 #2
hmm så imap gemmer også mapper på serveren ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. januar 2007 - 20:51 #3
ja det gemmes centralt på serveren.
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
10. januar 2007 - 20:52 #4
tja.. har lærest lidt på imap og det er det jeg skal bruge..
takker