Avatar billede bare-mig Nybegynder
10. januar 2007 - 16:52 Der er 12 kommentarer

Trådløst LAN-(Kabel?)

Hejsa

Det jeg søger er at koble to bærbarer computere sammen ligesom, hvis de var sat sammen med et netværkskabel, dog skal det bare være trådløst, så jeg slipper for kablet..

JEg ved ikke om det eksisterer, men findes der en måde hvor på jeg kan koble de to computere sammen trådløst?
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
10. januar 2007 - 16:54 #1
Kan du godt hvis du har en trådløs router..
Avatar billede bare-mig Nybegynder
10. januar 2007 - 17:03 #2
Det vil sige, at jeg er NØDT til at gå igennem en router for det?
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
10. januar 2007 - 17:04 #3
du kan nøjes med et trådløst access point
Avatar billede bare-mig Nybegynder
10. januar 2007 - 17:06 #4
Okay, så det er på ingen måde muligt at smide en eller anden modtager i hver computer, og koble dem sammen sådan?

Hvordan kan det ordnes gennem en trådløs router?
Avatar billede bare-mig Nybegynder
10. januar 2007 - 17:17 #6
Glemte vist at nævne, at der hvor jeg skal bruge det ikke er internet adgang.. Det er blot to enkeltstående computere der skal sættes sammen
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
10. januar 2007 - 17:37 #7
det er nemt nok, du ændrer det trådløse netværkskort på hver bærbar til at forbinde 'ad hoc' så forbinder de til hinanden helt uden router og access point.
Avatar billede bare-mig Nybegynder
10. januar 2007 - 17:44 #8
Og så følger jeg bare fremgangsmåden i det link?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
10. januar 2007 - 17:46 #9
hov sory ksoren, havde lige overset dit link
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. januar 2007 - 19:52 #10
Du kan da bare oprette en ad hoc forbindelse, på samme måde som du tilføjer almindelige forbindelser.
Avatar billede bare-mig Nybegynder
10. januar 2007 - 21:12 #11
Jeg vil lige afprøve dette... Vender tilbage... Hvis cool_m_f og ksoren så gider svare imens, så de kan modtage ders point
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
10. januar 2007 - 21:16 #12
nope, intet svar fra mig, ksoren kom først! ;-)