Avatar billede smask Nybegynder
10. januar 2007 - 12:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Det irreterer mig vildt

Og det irreterer mit øje at man i browseren skal klikke på flash opbjekter for at aktivere dem.

Kan man ikke gøre noget for at dette ikke sker?

jeg har set mange steder hvor det ikke sker.. bl.a www.adobe.com

hvordan gør de?

Tak ,)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
10. januar 2007 - 12:43 #1
1. Intetsigende titel på spørgsmål.
2. Søg på dit problem før du stiller spørgsmål.
3. Tænk.
4. Irriterer staves sådan.
Avatar billede smask Nybegynder
10. januar 2007 - 12:48 #2
det må du meget undskylde hr.

men der er nok én som benytter sin middags pause på at udtrykke sin vrede. Det er ikke min skyld din kone afviste dig igår. Smut tilbage på din pind, og lad andre svare..

Total lammer mand
Avatar billede smask Nybegynder
10. januar 2007 - 13:11 #3
d[-_-]b
Avatar billede rfaur Nybegynder
15. januar 2007 - 14:33 #4
Hej...
du bruger et javascript..
http://blog.deconcept.com/swfobject/
Avatar billede cevik1 Nybegynder
16. januar 2007 - 10:51 #5
Hej fandt du det script der fjerner firkanten rundt om flashen i browseren når man fører musen hen over? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få det fjernet fra min flash fil også :-)