Avatar billede xmas Nybegynder
10. januar 2007 - 07:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg en PDF fil?

Hvem kan fortælle hvordan jeg på den nemmeste og billigste måde kan fremstille PDF filer, som indeholder tekst og billeder ??
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2007 - 07:38 #1
De fleste mener at man skal købe et produkt fra adobee,  men dette tool er GRATIS !

http://www.primopdf.com/

meget simpelt at bruge.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2007 - 07:48 #2
Jeg bruger denne: http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/Writer.asp
Bliver installeret som en ekstra printer.

Lav evt. dit dokument i dit tekstbehandlingsprogram, klik "Filer" -> "Print" -> Vælg CutePDFWriter som din printer, og vupti, du har en PDF-fil
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2007 - 08:06 #5
beklager at mit forslag er lagt som et svar, og ikke en kommentar ! ( sort uheld )
Avatar billede xmas Nybegynder
10. januar 2007 - 11:34 #6
Mange tak for jeres bud...
dr1 > jeg er ikke helt med på hvad du mener med (Så dig hører/læser vi nok ikke fra igen?)
Jeg prøver de forskellige løsninger og vender tilbage her efter...

MVH. Thomas
Avatar billede xmas Nybegynder
10. januar 2007 - 11:54 #7
dr1 > Jeg er med, da jeg har haft en del spørgsmål som ikke var lukket. Egentlig troede jeg at jeg havde lukket dem, men har fundet ud af at de ikke var lukket, da jeg har glemt at markere point modtagerne før jeg klikker på "accepter". Jeg beklager meget og der skulle nu være rettet op på dette...

MVH. Thomas
Avatar billede xmas Nybegynder
10. januar 2007 - 12:33 #8
Har testet PrimoPDF, som jo er genial - tak for link...