Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 20:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

MX5000 tastatur og mus hakker rundt

Jeg har et MX5000 desktop (MX5000 tastatur og MX1000 mus) og de volder mig en del problemer, da tastaturet tit mister kontakten til computeren og ofte hakker i det, altså gentager bogstavet, når jeg indtaster det. Min mus hakker også rundt, hvilket gør det meget besværligt at manøvrere rundt på computeren.

Sættet benytter bluetooth, og jeg er ret sikker på, det er det, der er problemet.
Nogen der har et svar på mit problem?
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. januar 2007 - 20:57 #1
har du prøvet at fjerne enheden og geninstallere det ?

har du tjekket med en driver opdate?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 21:02 #2
Jeg har prøvet at geninstallere det, men det hjælper ikke. Jeg kører med nyeste version af SetPoint (Logitech-softwaren).
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. januar 2007 - 21:05 #3
kan sættet også benyttes med ledning, eller det kun via bluetooth?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 21:08 #4
Den udgave jeg har af sættet er kun via bluetooth, og jeg er ærlig talt ved at være lidt træt af det.
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. januar 2007 - 21:09 #5
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 21:18 #6
Ikke så fedt, men nu har jeg efterhånden haft sættet i et godt stykke tid, og det er først nu det er blevet så slemt.
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. januar 2007 - 21:23 #7
prøv at kontakte logitec´s support. De plejer at være ret kompetente
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 21:28 #8
Ja, det vil jeg prøve.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 21:29 #9
- Jeg lader lige spørgsmålet være åbent, det kan være man er heldig ;)
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. januar 2007 - 21:37 #10
bare ok :D
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 23:11 #12
Jeg er sådan lidt forvirret på den der Logitech side, kan ikke lige finde det du nævner :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. januar 2007 - 23:18 #14
De Related Answers jeg fik:
•      The “My Mouse” tab is missing from SetPoint, and I can’t program the buttons.
•      Reconnecting a cordless keyboard or mouse
•      FAQs about SetPoint
•      SetPoint compatibility with Logitech MouseWare and iTouch.
•      Message: Could not get time from web server.

Jeg kan ikke umiddelbart få noget brugbart ud af dem.
Avatar billede h2o_vand Nybegynder
22. januar 2007 - 21:17 #15
Hvis alt med geninstallation af software og batteriskift er prøvet - ringer du bare til Logitech. De sender dig uden beregning et nyt (hvis det er under 3-5 år gammelt, afhængig af garanti)..
Det sæt kører rigtig godt - og bluetooth er godt til keyboard..

Held og lykke..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. januar 2007 - 21:22 #16
smider et svar, hvis mine kom´s hjalp.?
Ellers afvis blot..O)