Avatar billede dammstam Nybegynder
09. januar 2007 - 16:28 Der er 1 løsning

Webhosting panel til sme server findes det?

Hej Jeg søger et webhostings panel til min sme server 7.0

Man skal kunne ændre, slette, oprette, osv, fra et webinterface.
jeg har prøvet ZPanel. men det kan jeg ikke få til at virke, "det er vist også kun til Windows"
Der skal også være så den opretter automatisk en ftp bruger til den mappe og en mail address til det domain som man ny har oprettet.
Jeg har PHP og MYSQL
mit primary domain er the-world.dk

Men kender i nogen jeg kan bruge, jeg har set lidt på Plesk"SWSOFT"  men det ser lidt dyrt ud,
Findes der noget Free som man kan prøve?

Håber at der er nogen der kan give et svar. ;)
Avatar billede dammstam Nybegynder
14. januar 2007 - 16:58 #1
Jeg bruger bare Plesk lukker