Avatar billede lasse-p3 Nybegynder
08. januar 2007 - 21:21 Der er 4 kommentarer

Bærbar crasher efter XP Service Pack 2

Hej, jeg håber virkelig nogle af jer kan hjælpe mig.

Jeg har en Medion bærbar WID 2020. Den er cirka 3 år gammel.
Problemet opstår når jeg installerer SP2, Service Pack 2. Min PC kan køre normalt i måske et par timer, men pludselig går den i blå skærm hvor der står med hvidt skrift noget me hardware og jeg skal uninstallere hvis jeg har installeret noget hardware/software og en masse anden tekst. Derfor: Jeg kan ikke installere SP2, men så kan jeg heller ikke bruge Explorer 7 eller Office 2007 samt jeg går glip af nogle sikkerhesupdates. Er der noget jeg kan gøre?

Et andet problem er, at mit trådløse internet logger mig på og af hvert 15. minut cirka. Problemet er ikke mit trådløse router, da min kærestes net virker fint.
Jeg håber virkelig på svar fra et af spørgsmålene
Avatar billede bso Praktikant
08. januar 2007 - 22:12 #1
Jeg giver her et forsøg, men den er lidt langt ude.
I venstre side helt fremme ved skærmen er placeret en lille gummitast.
Denne er til afbrydelse af skærm når denne lukkes ned.
Jeg har set en sådan mystisk fejl ved at denne switch havde en dårlig forbindelse.
Det er et forsøg værd, maser switsen godt og grundigt.
Hilsen
ZikZak
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. januar 2007 - 22:15 #2
Prøv at opdater Bios først, da der er kommet en ny for ca 2 år siden
http://www1.medion.de/downloads/index.pl?op=detail&id=2483&type=treiber&lang=dk_neu

derefter check at dy har de nyeste drivere - især grafik, lyd og disk

kan hentes her (tryk på drivere til venstre)
http://www.medion.com/dk/service/frame/top.htm
Avatar billede hcma Novice
08. januar 2007 - 22:32 #3
har du renset totalt for spyware inden du installerede sp2 ?
Avatar billede lasse-p3 Nybegynder
09. januar 2007 - 08:38 #4
Der var intet spyware da jeg installerede SP2.
Jeg har prøvet at installere disse bios