Avatar billede jensenil Nybegynder
07. januar 2007 - 23:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gem som kommandoen

Jeg har en projektmappe som består af flere ark. Jeg vil hører om det er muligt at nå man bruger gem som kommandoen kun gemmer det ark som man er i gang med at arbejde med.
Avatar billede steen_hansen Forsker
08. januar 2007 - 00:16 #1
Hm? Du gemmer da hele projektmappen, og ikke kun det pågældende ark, hvadenten du gemmer, eller gemmer som. Eller har jeg misforstået dig?
Avatar billede hugohann Nybegynder
08. januar 2007 - 08:05 #2
Kan du bruge muligheden:

<Rediger> - <Flyt eller kopier ark>

og herefter genne den nye projektmappe.
Avatar billede jensenil Nybegynder
13. marts 2007 - 01:28 #3
Har selv fundet en løsning
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2007 - 19:52 #4
Hvad var problemet/løsningen?
Avatar billede jensenil Nybegynder
31. marts 2007 - 23:39 #5
Jeg laver en knap i mit regneark, hvor jeg tilføje følgende kode:

Private Sub CommandButton1_Click()
ActiveSheet.Copy

Dim txtCnt As Integer
    Dim i As Integer
    iCnt = Application.Sheets.Count
    For i = 1 To iCnt
        Application.Sheets(i).Name = "Ark1"
    Next

        dlgAnswer = Application.Dialogs(xlDialogSaveAs).Show("C:\Documents and Settings\Inger\Skrivebord\Team Fredericia\Rotationsplaner")

    Workbooks("Master m farver.xls").Close SaveChanges:=False
End Sub