Avatar billede fixbabe Nybegynder
07. januar 2007 - 16:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grafiker søges

Jeg har siden www.bookhltv.org som jeg er ved at kode om og optimere. Da jeg ikke selv er en haj til det med gratik søger jeg en der kan lave det for mig.

Opgaven består af:
-Hel side design
-Nyt logo

Krav til den nye side:
-Bredere side
-Lyse farver (hvis, grå, lysegrå osv ala www.eldorado.dk)
-Let at overskue
-"cool" design
-Div stats/login kasser mm.

Andet:
-Menuen vil blive lavet som dropdown
-Design skal leveres som psd fil og skåret/klippet til

Jeg er parat til at smide nogle penge efter den person der kan lave det jeg ønsker.

Kontakt kan ske på mail@booksystems.dk
Avatar billede trofo Nybegynder
07. januar 2007 - 16:52 #1
Hejsa,

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Mine priser og referencer kan ses på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede fixbabe Nybegynder
07. januar 2007 - 16:56 #2
Som jeg også har svaret til din email så er jeg studerende og har ikke råd til de priser du kører med. Beklager
Avatar billede hotrod Nybegynder
07. januar 2007 - 16:59 #3
Jeg kan muligvis hjælpe dig, men grundet jeg er ophængt med eksamen lige pt, kan det først blive efter d. 18. januar!

Mvh
Mikael
Avatar billede fixbabe Nybegynder
07. januar 2007 - 17:01 #4
hotrod kan du maile mig noget at de du har lavet? links, billeder og lign.
Avatar billede hotrod Nybegynder
07. januar 2007 - 17:17 #5
Ja, det kan jeg nok! :) Hvilken mail skal jeg sende til?
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
08. januar 2007 - 02:03 #6
hey fixbabe,

send mig en mail på rasmus.thomsen(at)sr2media.dk, vi vil gerne lave opgaven indenfor dit budget.

Vi er en studievirksomhed, så vi kan tillade os at være fleksible med prisen ;)

hilsen

Rasmus / sr2media.dk
Avatar billede fixbabe Nybegynder
18. januar 2007 - 18:57 #7
jeg har fundet en person som gør det gratis så beklager :) Vil i dele points ?
Avatar billede dysp Nybegynder
15. februar 2007 - 19:06 #8
Du skal være velkommen til at skrive til mig på dysp@forum.dk.
Jeg har stor erfaring indenfor især CS-sites ;) Det var jo sådan man startede med at lave grafik :D
Avatar billede fixbabe Nybegynder
15. februar 2007 - 20:04 #9
dysp har du nogle referancer man kan se?
Avatar billede dysp Nybegynder
17. februar 2007 - 17:53 #10
Jada.

www.kews.org/ftp/dysp
www.komposed.dk
www.bubble.dk
Men, helt ærligt ligger det meste ikke på nettet, men offline på min comp :)
Avatar billede fixbabe Nybegynder
15. april 2007 - 13:25 #11
Jeg lukker, fik ven til at lave det da ingen af de priser jeg fik oplyst her var indenfor det det område jeg ville betale.