Avatar billede j.per Nybegynder
05. januar 2007 - 17:03 Der er 3 kommentarer

Hvilken Anti-Virus/Spyware

Jeg er it admin i et firma hvor vi pt. bruger Windows Defender og E-Trust AntiVirus 7.0 på både serverer og workstations..

Jeg syntes ikke E-Trust finder noget snask i forhold til andre scanner..

Har i et godt bud på nogle Anti-Virus/Spyware der køre Real-Time protection som er bedre end vi køre med..

Der må godt komme både forslag til programmer der gratis og betales for..
Bare i har nogle agumenter for jeres svar.

Hvis i har andre nyttige programmer må i også godt komme med dem..

Håber på i kan hjælpe mig.

MvH.
Per Jørgensen
05. januar 2007 - 17:16 #1
Avatar billede a1a1 Novice
05. januar 2007 - 18:00 #2
trendmicro er godt, det koster penge men virker og kan administreres godt, f.eks. vil nogle jo gerne kunne slå noget fra og til, andre har ikke det behov, og andre må ikke kunne gøre det..
Avatar billede j.per Nybegynder
10. januar 2007 - 14:44 #3
Tak for jeres henvisninger..
Ikke flere der har nogle kommentar til mit spørgsmål.. ?