Avatar billede etif Nybegynder
05. januar 2007 - 11:43 Der er 2 kommentarer

Applet fryser efter lidt tid

Jeg har en applet, som har kørt fint med JRE 1.3 og JRE 1.4.2, men efter jeg har fået JRE 1.5 fryser den når man har brugt et stykke tid (desværre ikke så længe). Jeg har også prøvet at hente JRE 1.6, men den fryser bare endnu hurtigere, så det er heller ikke en løsning.

Frysningen sker typisk når jeg har vist en popup-menu.

Der bliver ikke skrevet noget i JAVA-consollen, så jeg ved faktisk ikke hvad der sker.

Har nogen en ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede jime_boy Nybegynder
15. januar 2007 - 12:51 #1
Det lyder mystisk, prøv at sende en mail til SUN, det kan jo være at der er et problem i deres JVM. Ud over det er jeg blank
Avatar billede etif Nybegynder
15. januar 2007 - 12:58 #2
Tak for din kommentar. Jeg har efterfølgende prøvet at opdatere min browser til IE7 og det ser ud til at have hjulpet, ligeledes ser problemet ikke ud til at forekomme i Firefox. Desværre har nogle af mine kunder stadig IE6, så det skulle gerne virke der også.