Avatar billede rohr Nybegynder
24. maj 2001 - 09:13 Der er 11 kommentarer

kan man gendanne slettede e-mails

Jeg har et seriøst problem jeg er kommet til at slette en MEGET vigtig e-mail fra outlook ekspress og så ville jeg høre om det var muligt at gendanne eller på anden måde få denne mail tilbage...

Fra Rohr (Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 09:20 #1
har du kigget í mappen med slettet post?
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 09:20 #2
Ligger den ikke i \"Slettet post\"??
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 09:21 #3
Hvis den gør, højreklikker du bare på meddelelsen, vælger \"Flyt til mappe\" og vælger \"Indbakke\"
Avatar billede rohr Nybegynder
24. maj 2001 - 09:34 #4
jeg har kigget i mappen slettet post og der lå den ikke (det var det første sted jeg kiggede)

Fra Rohr
Avatar billede rohr Nybegynder
24. maj 2001 - 09:35 #5
ellers nogle ideer om hvordan man kan få den tilbage

Fra Rohr
Avatar billede rickypriv Nybegynder
24. maj 2001 - 09:42 #6
Ikke hvis ikke du har lavet en backup..
Når en mail slettes fra \"Slettet Post\" bekræftigere du at den slettes permanent..
Avatar billede rohr Nybegynder
24. maj 2001 - 09:52 #7
Ja det ved jeg rickypriv men jeg håbede at en muligvis lagde en kopi af mailen et eller andet sted eller noget lign.
Avatar billede hjhansen Nybegynder
24. maj 2001 - 11:14 #8
Måske i dit temp directory i windowsmappen... Der er vist også en doskommando man kan bruge til at restore slettede filer mee (restore?) kan ikke lige huske min dos længere
Avatar billede rickypriv Nybegynder
24. maj 2001 - 11:15 #9
hjhansen>> den kan ikke bruges i Win98 desværre..
Avatar billede hjhansen Nybegynder
24. maj 2001 - 20:10 #10
genstart maskinen i DOS. Win98 er DOS med glasur..
Avatar billede hjhansen Nybegynder
25. maj 2001 - 09:33 #11
Jeg fandt den her med Google. Har ikke kunnet teste den, da jeg ikke bruger Outlook på arbjede:

Deleted messages are moved to the Deleted Items folder and are not really gone until you Right-Click on Deleted Items and choose \"Empty Deleted Items\" Folder.
In fact, once you empty your Deleted Items they are saved in a \"hidden\" Deleted Items folder on the server for 14 days. To restore something from the system Deleted Items folder to your Deleted Items folder:
Select your Deleted Items folder in your Folder List
Select Tools | Recover Deleted Items
Select the items you want to recover
Then click the Recover Selected Items icon on the toolbar

Kontakt evt. din udbyder, hvis det er rigtig vigtig. Held og lykke