Avatar billede ghetixx Nybegynder
04. januar 2007 - 19:20 Der er 5 kommentarer

Integrering af affiliate på eget site?

Hej Eksperter :)

Er det muligt at kunne integrere, eller på anden måde sørge for at kunne opsamle info om de tilmeldte på min affiliate kampagner?
Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvor mange der tilmelder sig  ud af dem der klikker, og hvem der gør.
Er det på nogen måde muligt?
Avatar billede leif Seniormester
04. januar 2007 - 20:17 #1
Normalt vil man logge hvor brugeren kommer fra eller have noget bestemt stående i det link som bruges og på den måde vil man kunne følge sin bruger
Avatar billede ghetixx Nybegynder
04. januar 2007 - 21:12 #2
Jeg kan jo fint logge brugeren så længe han er på min hjemmeside, men det bliver jo straks sværere, at registrere hvad han gør på affiliate linket som jo tilhører en anden hjemmeside.
Avatar billede leif Seniormester
04. januar 2007 - 21:19 #3
Hvis han klikker på et link på din side og ryger til en anden side har du ikke længere styr på hvad brugeren gør
Avatar billede ghetixx Nybegynder
04. januar 2007 - 21:29 #4
Det er netop mit problem
Jeg vil gerne vide hvorvidt min besøgende rent faktisk tilmelder sig nyhedsbrevet jeg reklamere for, eller om han/hun bare lukker vinduet ned.
Den tilmeldtes mail er også nok, når bare han/hun tilmelder sig, at jeg så får det at vide.
Alle metoder er velkomne kan i nok forstå, da dette er et ret vanskligt problem, ved ikke om det kan løses?
Avatar billede leif Seniormester
04. januar 2007 - 21:32 #5
Hvad der sker på andres sider kan du ikke kontrollere med mindre du kan lave aftale med dem om at udlevere disse oplysninger