Avatar billede latz69 Nybegynder
04. januar 2007 - 17:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved back up

Hej

Når jeg vil lave en back up af mine dvd-film, så virker det sjældent... Fejlen kommer som regel i slutningen af filmen - måske de sidste 10 min, hvor billedet begynder at "krakke" (dvs. at der kommer et billede hver 3. sek, at lyden heller ikke virker og at de billeder der kommer heller ikke er pæne).

Jeg bruger "DVD Shrink 3.2" og "NTI CD & DVD-maker 7".

PLEASE HELP ME !!!!!!!!! Ved snart ikke hvor mange DVD-skiver jeg har kylet ud :'(
Avatar billede 7degreez Praktikant
04. januar 2007 - 17:25 #1
prøv evt. at brug et andet brænder program som f.eks Nero
Avatar billede 7degreez Praktikant
04. januar 2007 - 17:25 #2
var et svar... har selv haft problemer med dvdmaker
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2007 - 19:25 #3
Avatar billede latz69 Nybegynder
06. januar 2007 - 17:55 #4
hmm, Nero er ikke lige så nemt at skaffe...
har nu prøvet at brænde med Ashampoo uden succes - resultatet er det samme...

andre forslag ?
Avatar billede off-line Nybegynder
06. januar 2007 - 18:03 #5
Vil det sige, at du har brændt uden DVD Shrink 3.2" og "NTI CD & DVD-maker 7"?
Avatar billede latz69 Nybegynder
08. januar 2007 - 16:57 #6
Nej... Jeg lagde filmen ind på min bærbare comp med "DVD Shrink 3.2" og brændte de der VOB filer ud med "Ashampoo" = stadig fejl i slutningen af filmen !
Avatar billede off-line Nybegynder
08. januar 2007 - 18:43 #7
Ashampoo 6 får ellers megen ros bl.a. i PCworld. Kan problemet ikke ligge
i DVD shrink ?
Avatar billede latz69 Nybegynder
08. januar 2007 - 21:51 #8
det kan det sikkert godt, men aner det ikke - det er jo derfor jeg skriver...
lad os så bare sige at dvd shrink ikke virker, så skal jeg jo have et nyt program - MEN hvilket ???

Jeg har en bærbar, så det skal være et program der kan lægge filmen ned på harddisken....
Avatar billede off-line Nybegynder
08. januar 2007 - 23:54 #9
DVD decrypter har jeg haft megen glæde af. Desværre er fyren som har lavet det,
blevet tvunget til, at fjerne det fra nettet. Men hvis du er interesseret, vil
jeg gerne lægge den ind på Bigopload, så du kan downloade den.
Avatar billede latz69 Nybegynder
09. januar 2007 - 22:25 #10
Har nu ligget en dvd ind på min comp med dvd decrypt og derefter brændt med Ashampoo og der er stadig fejl i filmen :(

Men ellers et forsøg værd synes jeg...

Andre forslag??
Avatar billede off-line Nybegynder
09. januar 2007 - 22:36 #11
Nej jeg giver op. Måske skyldes det, at din PC løber "tør" for hukommelse ?
Jeg vil forslå dig, at du selv lægger et svar og lukker her, og så
i stedet åbner et nyt spørgsmål med noget i retning af "problem med kopiering
af film" bare noget, som viser, at det ikke er et almendelig backup problem.
Avatar billede latz69 Nybegynder
09. januar 2007 - 23:34 #12
Nederen...

Men tak for indsatsen retired :)
Avatar billede latz69 Nybegynder
09. januar 2007 - 23:34 #13
.