Avatar billede mvk Nybegynder
04. januar 2007 - 09:36 Der er 2 kommentarer

fejl i sql statement

er der nogen som kan finde fejlen(e) i denne SQL:

"select " & Application("ACCID") & "," & Application("STOCKID") & ",0 as DocType,n.NextNo as DocNo," & Date() & " as DocDate,c.No as CustNo, c.GroupCode as CustGrpCode,w.ItemNo,1,w.Price,1*w.Price as Amount into MEMORY\WebBasket from Customers c,ShoppingBasket w left outer join NoSeries n on n.Code=SalesOrderNosCode where " & Application("ACCID") & "=1 and c.No='" & 7 & "' and w.SessionID='" & Session.SessionID & "'"

fejlen:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e09'

[Elevate Software][DBISAM] DBISAM Engine Error # 11949 SQL parsing error - JOIN clause expression for table n is invalid in SELECT SQL statement at line 1, column 238

/surface/Scriptlibrary/opret_ordre.asp, line 12
Avatar billede ramad Praktikant
04. januar 2007 - 09:38 #1
Kan du evt. lave et print af hvordan SQL strengen ser ud når den bliver eksekveret?
Avatar billede ramad Praktikant
04. januar 2007 - 09:44 #2
Burde du måske ikke have et prefix på den kolonne du vil joine med?
  SalesOrderNosCode