Avatar billede jk Nybegynder
23. november 1999 - 11:26 Der er 6 kommentarer

Direkte SMS

www.besked.dk
er det muligt at sende en direkte besked sådan at den kommer op i displayet på telefonen og ikke bliver lageret i telefons memory hvordan fungere det ?
Avatar billede flemming Nybegynder
23. november 1999 - 12:32 #1
Du sender en besked til <telefon-nummer>@<udbyder>.dk og beskeden du skriver i subject havner i displayet på mobiltelefonen.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. november 1999 - 14:29 #2
Flemming jeg tror ikke det er det jk mener, for hvis du selv prøver det på siden, kan du se at det er anderledes end det man normalt kender!

- det gad jeg også godt vide, hvordan man gør det - men jeg tror de har et komponent på deres server, som kontakter én af deres "telefon-maskiner" hvor de har specielle muligheder for at sende "ting" til mobilen, blot et gæt, har ikke ingen anelse om hvordan det fungere...
Avatar billede flemming Nybegynder
23. november 1999 - 22:52 #3
Måske ikke, men sådan virker min mobil telefon hvis man sender SMS ... men det er selvfølgelig også en gammel model ;=)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
24. november 1999 - 00:04 #4
Hm, jeg kan hvertfald ikke hjælpe dig jk! :(
Avatar billede jk Nybegynder
24. november 1999 - 11:13 #5
Til overload

prøv at gå ind og se www.besked.dk den er helt vild den kan også fortælle om den den er modtaget eller om telefonen ikke har modtaget det skylles at de har egen sms-server måske er det også derfor at de kan sende "direkte beskeder" der kommer frem i displayet er man mobilix kunde er det også muligt at tilføje hele sin mobiltelefonbog fra deres website ret blæret og ikke til at lave efter.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
24. november 1999 - 20:45 #6
Okay, fedt!

Det må været deres avancerede sms-system! - det kan ikke være andet end de midler vi kender idag, og dvs. at vi må te' os til nummer@teleoperatør.dk metoden... sux!

Ellers æregeligt! - fed funktion de har fået lavet dem!