Avatar billede epoke_pla Nybegynder
02. januar 2007 - 13:46 Der er 3 kommentarer

Hvilket software er bedst?

Hej og godt nytår,

Jeg skal bruge et rigtig godt videoredigeringssoftware til max. kr. 4000. Adobe Premiere Pro vil virksomheden helst ikke anskaffe, da den er for dyr.

Kender I andre gode programmer?

Mvh Peter
Avatar billede trav4u2 Novice
02. januar 2007 - 17:28 #1
Min personlige favorit er Uleads Videostudio.
Med et budget på 4.000,- efterlader det dig ca. med 3.434,- kr. til at købe plugins ol. for

Og så er jeg i øvrigt ikke helt ene om at kunne li'  programmet :-)
http://www.ulead.com/vs/reviews.htm
Avatar billede epoke_pla Nybegynder
03. januar 2007 - 08:01 #2
Hvad er forskellen mellem Ulead Videostudio og Mediastudio på nær prisen?? ;-)
Avatar billede trav4u2 Novice
03. januar 2007 - 19:13 #3
Jeg har ikke haft anledning til at afprøve Mediastudio pro; så der bliver jeg dig svar skyldig :-)