Avatar billede martinlorentzen Nybegynder
02. januar 2007 - 10:22 Der er 4 kommentarer

Tabel - navn, land, kampe, mål

Hej.
Jeg har lige et spørgsmål, eller egentligt så søger jeg et script.
Det skal være sådan at overskrifterne er :
Position - Navn - Land - Kampe - Mål
under land skal der være flag fra hvilket land de kommer fra.
Det skal være en slags tabel.
Altså noget i stil med dette: http://www.ht-arena.com/soroe/?page=equipe

Kan det laves i html eller skal det være i php?

Min side: http://martinlorentzen.ifastnet.com/index.php
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
02. januar 2007 - 10:43 #1
Du kan etc lave en tabel der ser sådan her ud

ID - Navn - Icon

Så kan du indsætte alle de lande navne du vil have i systemet og så lægge et billed med deres flag på serveren og sætte navnet på billedet ind i "Icon" feltet.
Avatar billede martinlorentzen Nybegynder
02. januar 2007 - 14:09 #2
Er der ikke en nemmere måde. Jeg har alle flagene på min host.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
02. januar 2007 - 15:40 #3
Jo du kan skrive navnet på billedet ind i dit land felt, men hvis du så skulle gå hen og ændre navnet på filen så vil du skulle opdatere hele din database i stedet for bare at rette det et sted i databasen
Avatar billede martinlorentzen Nybegynder
02. januar 2007 - 18:19 #4
Okay, takker. Fandt ud af en løsning.