Avatar billede avolites Nybegynder
01. januar 2007 - 16:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hos hvilken udbyder er jeg hostet.

Hej,

Jeg har et problem med min udgående post server i outlook.

Da jeg deler internet med flere andre lejligheder ved jeg ikke hvilken udbyder jeg har, og derved ved jeg ikke hvilken udgående postserver jeg skal benytte.

Hvor kan jeg online tjekke hvilken udbyder jeg er under?
Dem der har oprettet forbindelsen er bortrejst i øjeblikket og jeg kan derfor ikke finde en løsning den vej.. Nogen der kan hjælpe?

Jeg har for længe siden set en side der fortalte mig hvilken udbyder jeg var under, men kan ikke huske hvor.

Med venlig hilsen
Andreas Trier Jensen
Avatar billede kim Nybegynder
01. januar 2007 - 16:29 #1
du kan da se under konto i outlook
Avatar billede avolites Nybegynder
01. januar 2007 - 16:36 #2
Nej, Jeg er lige flyttet ind i lejligheden og kommer fra en anden forbindelse med en anden udgående postserver og skal nu have konfigureret mit outlook til den nye forbindelse.
Avatar billede kim Nybegynder
01. januar 2007 - 16:45 #3
hvilken ip adresse har du
Avatar billede avolites Nybegynder
01. januar 2007 - 16:46 #4
Avatar billede kim Nybegynder
01. januar 2007 - 16:51 #5
det er stofanet
Avatar billede avolites Nybegynder
01. januar 2007 - 16:54 #6
Mange tak for hjælpen! :-)