Avatar billede goldwings Nybegynder
23. maj 2001 - 18:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fryse - problemer i 98se

Det hænder - ALT FOR TIT - at maskinen fryser, intet nytter - kun kill it! Under scandisk - blå skærm, kommer følgende bla-bla-bla filen .......outlook~1\\Cleanup.log passer ikke i størrelse ......
reparer o.s.v.

Samme sker gang på gang ...

Hvordan dælen stopper jeg denne irriterende adfærd - og hvorfor rydder den ikke ordentligt op i filen?

GoldWings
Avatar billede frn Nybegynder
23. maj 2001 - 20:03 #1
Har du kørt de sidste updates til windows
Avatar billede francke Nybegynder
23. maj 2001 - 21:18 #2
Avatar billede goldwings Nybegynder
23. maj 2001 - 22:05 #3
>frn: BigFix burde holde \"øje\" med den slags
>francke: checker det nu

GW
Avatar billede emiras Nybegynder
23. maj 2001 - 22:12 #4
>francke ....øøøøøh, masser af gode links, kan du måske indskrænke MIN indsats til noget JEG liiiige kan bruge?
PS - go\'e links ;-)
Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
23. maj 2001 - 22:47 #5
Dette kan ske, hvis du kører et antivirusprogram fra McAffee eller Norton på computeren, og programmet er konfigureret, så det kontrollerer diskettedrevet,
når computeren lukkes. Kontakt producenten af antivirusprogrammet for at få hjælp til at løse problemet. Hvis du vil undgå problemet, skal du konfigurere antivirusprogrammet, så det ikke kontrollerer diskettedrevet, når computeren slukkes. Yderligere oplysninger om dette finder du i dokumentationen til programmet.
Det med filen du beskriver, er ikke ,at der ikke, er blevet \"ryddet\" op. De fejl fremkommer jo fordi
Windows ikke er blevet lukket korrekt! Rep. dem og fortsæt med opstarten. Og så må vi leve med at win. ikke er bedre end dem der har programmeret det. Hent evt. på Windows Update en såkaldt shutdownpatch, den løser måske flere problemer end beskrevet af MS.
Avatar billede emiras Nybegynder
23. maj 2001 - 22:54 #6
wheeler0310 - hvad er det for et navn??? - nå men din forklaring lyder plausibel - og jeg kan leve med lidt af hvert, blot der er en forklaring på det, og at det ikke kompromiterer andre programmer.
Jeg har MacAfee ... vil lige tjekke diskette drev-o.s.v. - så er der point .. håber jeg da .-.
Thx
Gw
Avatar billede goldwings Nybegynder
23. maj 2001 - 23:00 #7
Hallo - før VI bliver beskyldt for snyyyyyyyd og den slags ...

Gold Wings og Emiras er to veninder - vi deler et domæne papillon.dk ..... Emiras har en PC de er DØD og har derfor bedt mig: Gold Wings om at søge hjælp hos eksperten (se\'følig med hendes profil) - det er skisme svært ar huske på at skifte ID hele tiden - og nu glippede det - sorry ...

Vi er TO
Gold Wings OG Emiras
Avatar billede goldwings Nybegynder
24. maj 2001 - 10:09 #8
jeg slog disk-drev kontrollen fra i MacAfee - så krydser jeg fingre -
og takker ...
Gold Wings
Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
24. maj 2001 - 19:59 #9
Tjaah efterhånden håber man jo bare det bedste når
Win95/98/ME/2000 laver de mærkeligste krumspring,
jeg skal indrømme at jeg har tænkt alvorligt på at
bruge Linux Styresystemet istedet, selvom så vidt
jeg ved, mulighederne er meget mindre.
Avatar billede goldwings Nybegynder
24. maj 2001 - 21:15 #10
så rigtigt - og så har jeg fået endnu et sært problem - kig lige under ME ....
Gold Wings