Avatar billede jpal Nybegynder
30. december 2006 - 21:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Harddisk ses ikke i denne computer

Hejsa

Jeg har lige købt en HD og har tilsluttet den, men jeg kan ikke se den i denne computer, men hvis jeg går ind i enhedshåndtering kan jeg godt se den?  Er der en der har en løsning til dette ??
HD Mærke: Maxtor
HD Model: STM3320820AS
Avatar billede nva Praktikant
30. december 2006 - 21:18 #1
Du skal partitionere og formatere den før du ser den i denne computer. Højreklik og gør de ting.
Avatar billede nva Praktikant
30. december 2006 - 21:18 #2
Du gør det under diskhåndteringen.
Avatar billede jpal Nybegynder
30. december 2006 - 21:19 #3
Hvor vil du hav at jeg skal partionere den, jeg kan jo ikke se den i Denne Computer ?? den kan kun ses under enhedshåndtering..  :o/
Avatar billede miss-g Seniormester
30. december 2006 - 21:22 #4
Kablerne - jumpere??? (lyder til at du har mere end 1 harddisk)
Avatar billede nva Praktikant
30. december 2006 - 21:25 #5
Denne computer-administration-computeradministration-diskhåndtering
Avatar billede nva Praktikant
30. december 2006 - 21:25 #6
øh kontrolpanel-administration-computeradministration-diskhåndtering
Avatar billede jpal Nybegynder
30. december 2006 - 21:36 #7
THX NVA

Kan du ikke lige svare som svar i stedet for Kommentar. så jeg kan give dig dine point...

Godt Nytår..
Avatar billede nva Praktikant
30. december 2006 - 21:39 #8
Lyder som om det lykkedes :) Osse et godt nytår til dig.
Avatar billede nva Praktikant
30. december 2006 - 21:41 #9
Øv det trak nedad i min karma hehe.