Avatar billede morpheus Nybegynder
30. december 2006 - 10:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forretning søges i Randers

Hej...

Er der nogen her der har kendskab til et forretningslejemål i Randers?

Krav:
- Ca. 70-100 kvm
- Ugenerede omgivelser (dog gerne tæt på gågade)

Leje ca. 88 kr./kvm +moms
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
30. december 2006 - 18:29 #1
Jeg ved ikke om "butler outlet" har planer om, at blive liggende (det gamle punkt1), men har de ikke det, så er det en mulighed.
Avatar billede morpheus Nybegynder
04. januar 2007 - 17:29 #2
Hej K,

Jeg var lige inde forbi Butler Outlet her til aften. Jeg synes umiddelbart at butikken virker temmelig stor, og nok til en lidt anden husleje end det budgetterede
Avatar billede hoppe_34 Nybegynder
04. januar 2007 - 17:32 #3
Jeg tror nu ikke i skal regne med at Butler Outlet flytter.
Men det kan jo ske.
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
04. januar 2007 - 21:53 #4
Jeg var bare derinde i starten af december og der sagde ham jeg handlet med, at de nok havde åben i 2-3 måneder endnu, så gik bare udfra, at det måske bare lige var noget de havde i et pr mdr..
Avatar billede cykelsalg Nybegynder
06. januar 2007 - 12:32 #5
Hej, ved der er et tomt lokale på hjørnet af storegade og vestergrave, ved dog ikke hvilken af gaderne den ligger på. Tror du skal kontake cepheus.dk da det er deres skilt der står i vinduet. Ellers har henton en noget på kirkegade ved rema 1000. Keops her også noget på hospitalsgade i samme bygning som fitneeesdk ellers har Vejlsø Gruppen A/S måske noget (http://www.vejlso.dk/) mht Butler Outlet så tror jeg ikke de flytter for de åbnede da butikken her 1/12 2006 åber det er svar nok, ellers har jeg sikker mere i ærmet da jeg selv har været på jagt i randers. http://www.louogpartnere.dk/ kunne egentlig os have noget
Avatar billede morpheus Nybegynder
18. september 2010 - 13:44 #6
Lukketid...
Avatar billede morpheus Nybegynder
18. september 2010 - 13:44 #7
Lukketid...